32 71 97 18
 Kundeservice åben  Mere information
 
 
 
 

Kundeservice har åbent hverdage mellem 09:00 - 12:30 & 13:30 - 17:00

 
 
 
 

Spørgsmål og Svar

 

Har du et spørgsmål? Svaret kan måske findes på vores side...

 

Her finder du svaret til de spørgsmål som vores kunder oftest stiller. Her finder du også et stort antal informationer om hvordan Vegaoo.dk fungerer og om det store udvalg af produkt.

 

SPØRGSMÅL:

 

 

I. LEVERING

 

·          Kan jeg afhente kostumet i Danmark / København?

·        Hvordan ændrer jeg leveringsadressen?

·        Hvordan laver jeg en reklamation angående leverancen?

 

 

II. PRODUKTER

 

·     Hvordan kan jeg få information om produktet?

 

 

III. BESTILLING

 

·       Hvordan svarer jeg på en autentificeringsmail?

·       Hvordan kan jeg ændre på og annullere min bestilling?

·       Hvordan ændrer jeg på min faktureringsadresse?

·       Hvordan anvender jeg min rabatkode?

 

 

IV. BETALING / TILBAGEBETALING

 

·       Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

·       Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?

 

 

V. RETURNERING

 

·       Hvordan returnerer jeg et produkt?

·       Hvordan laver jeg en reklamation på et produkt?

 

 

 

SVAR:            

      

 

I. LEVERING

      

Alle bestillinger lavet før kl. 14 på hverdage og hvor betalingen er blevet bekræftet, bliver behandlet og sendes samme dag. De bestillinger som laves og bekræftes hverdage efter kl 14 vil blive behandlet den følgende dag, bestillinger lavet fredag efter kl 14 sendes den følgende mandag.

Kunden vælger selv mellem de forskellige leveringsalternativer vi tilbyder.

 

Ønsker du at afhente din pakke i stedet for at få den sendt?

Da vi har vores logistikcenter i Lyon, Frankrig, kan vi desværre ikke tilbyde denne service. 

Du kan benytte dig af vores Postnord levering, her kan du ved bestillingen vælge et afhentningssted for din pakke.
Hvis leveringen skal gå stærkt har vi DHL ekspress hvor leveringen kan ske den efterfølgende dag hvis bestillingen er lagt før kl 14.

 

 

·     Hvordan sporer jeg min forsendelse?

 

For at følge din bestilling, skal du logge ind på din kundekonto på www.vegaoo.dk/s/min-konto.

 

1.     Klik på "Min konto" og derefter "Bestillingshistorik og forsendelsessporing"

2.    Klik på pakkenummeret ved den bestilling som sagen angår.

 

Du bliver herefter sendt til transportørens side: Her får du informationerne angående din pakke (leveringsdato, status for leverance osv).

 

 

·       Hvordan ændrer jeg leveringsadressen?

 

Alle bestillinger som er bekræftet sendes omgående til vores logistikcenter for at garantere at varerne sendes hurtigt ud.

Adresseændringer kun kun ske op til 30 minutter efter at bestillingen er lagt. Vi foreslår at du tager direkte kontakt til vores kundeservice hos Vegaoo.dk, mandag til fredag kl. 9-17 på 3271 9718.

 

 

·       Hvordan laver jeg en reklamation omkring leverancen?

 

Tager din leverance usædvanligt længe? Har du brug for hjælp til at hente pakken fra udleveringsstedet? 

Du kan sende en kontaktanmodning via formularen under rubrikken Kontakt os eller på https://www.vegaoo.dk/s/kontakt

 

1.    Vælg grund til din kontaktanmodning

2.    Skriv din meddelelse

 

Vores kundeservice svarer dig indenfor 24 timer, mandag til fredag 

 

 

 

II. PRODUKTER

 

·        Hvordan får jeg information om et produkt? 

 

Har du behov for mere information om et produkt? (Materiale, dimensioner, tilbehør…)

 

Du finder information på hjemmesiden under produktbilledet.

På venstre side kan du klikke på linket « Beskrivelse ». Her finder du oplysninger om produktet. På højre side finder du den tekniske information: Tilbehør, materiale, størrelsestilgængelighed på lager, forslag til komplimenterende produkter.

 

Hvis du på trods af denne information ikke finder svaret på dit spørgsmål, kan du kontakte os på flere forskellige måder:

 

Find kontaktformularen under « Kontakt os »   

 

1.    Vælg grund til din kontaktanmodning

2.    Glem ikke at oplyse produktreferencen når du tager kontakt. 

 

Vi er også tilgængelige på telefon fra mandag til fredag mellem 9 og 17 på telefonnummer 32 71 97 18

 

 

 

III. BESTILLING

 

·         Hvordan svarer jeg på en autorisationsmail?

 

Har vi kontaktet dig med en autorisationsmail?

 

Ifølge de generelle vilkår for salg, bruger vi en godkendelsesprocedure, hvis formål er at forhindre svindel.Vegaoo.dk forbeholder sig ret til at kontrollere de personlige oplysninger, som kunden får, og til at tage alle nødvendige foranstaltninger til at kontrollere, at den person, hvis bank debiteres er den samme, der lavede bestillingen.
Denne kontrol kan ske i form af en anmodning om legitimationsoplysninger og / eller anmodning om hjemmeadresse og / eller anmodning om bankoplysninger. Hvis der ikke kommer svar fra klienten på denne anmodning, vil ordren annulleres automatisk uden mulighed for at klage.

  

 

·         Hvordan ændrer jeg eller annullerer jeg min bestilling?

 

Du har allerede klargjort din bestilling og bekræfet den, men ønsker nu at ændre på den.

 

Det er ikke muligt at erstatte, fjerne eller lægge produkter til din bestilling. Det er dog muligt at annullere din bestilling indenfor 30 minutter efter at bestillingen er godkendt.
Vi foreslår at du tager direkte kontakt til vores kundeservice hos Vegaoo.dk, mandag til fredag kl. 9-17.

 

 

·         Hvordan ændrer jeg faktureringsadressen?

 

Du har klargjort din bestilling og bemærker inden du bekræfter at faktureringsadressen er forkert.

Du har mulighed for at ændre faktureringsadressen på vores hjemmeside under 'Min konto" - "Mine detaljer" - Ændringerne ændres først på din følgende bestilling

 

 

·         Hvordan anvender jeg en rabatkode?

 

Har du en rabatkode som du ønsker at anvende?  

*Din bestilling skal opflyde vilkårerne for brug af rabatkoden

1.    Skriv din rabatkode ved feltet « Angiv rabatkode her »

2.    Klik derefter på « OK »

 

 

 

IV. BETALING / TILBAGEBETALING

 

·         Hvilke forskellige betalingsmetoder findes der?

 

De tre betalingsmetoder er:

 

Bankkort:

Visakort, Mastercard og Electronkort accepteres i vores webshop. Maestro og American Express kan desværre ikke anvendes som betalingsmiddel. 

 

Paypal :

Betalingen sker fra Paypals side.

 

Klarna: 

Op til ca. 750 kr (100€)

 

 

·         Hvornår får jeg min tilbagebetaling? 

 

Venter du på at modtage en tilbagebetaling?

 

Tilbagebetalingen sker via samme betalingsmetode som blev brugt da bestillingen blev lavet. Når tilbagebetalingen er godkendt, sendes der en mail til dig. Du vil modtage en anden mail når oversættelsen er startet, og herfra kan der gå 2-5 bankdage før du kan se pengene på din konto. Husk at afsenderen er ”Jadeo France”. 

 

 

 

V. RETURNERING

 

·        Hvordan returnerer jeg et produkt?

 

 

1.    For at returnere et produkt, skal du logge på  "Min konto", vælg derefter  "Bestillinger og returneringer"

2.    Klik på returner produkt.

3.    Kryds de produkter af du ønsker at returnere.

4.    Angiv grunden til returneringen

5.    Vælg "Bekræft returnering" 

6.    Udskriv listen på produkterne som skal returneres og læg den ene i pakken og den anden udenpå. 

 

Når du sender pakken retur sørg da for at bede om et sporrings nr på din returpakke og send din trackingkode til os på [email protected]

 

Returneringen skal laves indenfor 60 dage fra du har modtaget bestillingen.

 

For at returneringen skal være gyldig, skal du returnere produkterne i originalpakningen inkluderet produktbladet. Det er okay hvis du har prøvet produktet en gang, men returner ikke produkter du har brugt. Produkter skal returneres i deres helhed med alt tilbehør som hører med til dragten.

 

 

 

Returneringen skal sendes til :

 

JADEO C/O SHOPRUNBAK DK, Parcelfeeder

Ringager 19

DK - 2605 Brøndby

 

 

Læg venligst mærke til at alle returudgifter er kundens ansvar.

 

Af hygiejniske årsager og helbredsmæssige grunde kan visse produkter ikke returneres og ingen tilbagebetaling eller bytte kan udføres. Produkter som omfattes af dette er tandproteser, slik, sminke (øjen-, ansigts- og kropssminke, læbestift, sminkepenne, lipgloss) og kontaktlinser.

Af sikkerhedsmæssige grunde kan vi ikke tage imod fyrværkeri og spraydåser.

 

 

·         Hvordan laver jeg en reklamation på et produkt?

 

Det gør du ved at udfylde vores kontaktformular som du finder under "Kontakt os". 

 

 

1.    Vælg grund til din kontaktanmodning

2.    Indsæt et billede af produktet og / eller et underskrevet erklæring.

 


Vi svarer dig indenfor 24 timer, mandag til fredag. 

Luk vinduet
Modtag fordele
10%*
Tilmeld dig
vores nyhedsbrev